Publiczna
Zamknięta

Wstrzymane zamówienie przez opinię wystawioną w G.

Zamówienie, które złożyłem i opłaciłem zostało wstrzymane. Napisałem maila z zapytaniem, dlaczego zamówienie nie jest w trakcie realizacji. Dostałem odpowiedź, że to, cytując, "z powodu google". Następnie zacząłem dopytywać w kolejnym mailu, czy to chodzi na pewno o opinię sklepu wystawioną przeze mnie w Google. W odpowiedzi dostałem taką wiadomość, cytując: "Witam, rezerwacja towaru, może zostać jednak przez Nas anulowana a środki zostaną do Państwa zwrócone. Może Pan jednak poprawić opinię bądź ją usunąć o ile chce Pan dokonywać dalszych rezerwacji u Nas w przyszłości." Najchętniej nie korzystałbym dalej z usług tej firmy gdyby nie to, że środki z gwarancji na sprzęt, który się popsuł zostały przelane na konto założone na stronie www, do wykorzystania tylko wyżej wymienionym sklepie. Czy firma ma prawo szantażować klienta i nie wysyłać zakupionego towaru dopóki nie zniknie nieprzychylna opinia w Google? Oczekuję, że sklep albo zwróci pieniądze na moje konto bankowe, albo zrealizuje zamówienie, za które w końcu zapłaciliem. Bardzo proszę o pomoc. W załącznikach wysyłam screeny emiali oraz wystawioną opinię w Google.


Wiadomości [1]

2025-02-01 godz: 17:51
Od
F.J.

Po złożeniu sprawy w UOKIK i na Państwa stronie sklep zwrócił pieniądze na konto. Nie obyło się bez kolejnego [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] z ich strony, bo po rozmowach ze sprzedawcą pieniądze zasiliły konto, ale sklepowe. Teraz nastąpiła próba wybielenia się, screen poniżej. Tak czy inaczej, sprawa została załatwiona.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]