Dziękujemy za wiadomość.
Prosimy o przesłanie nam szczegółowego dowodu awarii z podaniem lokalizacji, daty i dokładnej godziny w celu dalszego rozpatrzenia zgłoszenia. Dowód ten można przesłać na nasz adres e-mail zapytanie@park-depot.pl albo przez naszą stronę internetową www.ticket.park-depot.pl.
Jeśli nie dysponują Państwo takim dowodem, niestety nie możemy anulować kary. W takim przypadku prosimy o opłacenie należnej kary.
Nasza technologia rejestruje jedynie nieruchomy obraz tablicy rejestracyjnej z przodu lub z tyłu pojazdu (wraz ze stemplem czasowym), gdy pojazdy wjeżdżają na teren obiektu lub z niego wyjeżdżają. Nie jesteśmy więc w stanie na tej podstawie zweryfikować Państwa stwierdzenia.
Jednocześnie informujemy, że stwierdzenie, iż opłaty za opóźnienia w płatności nakładane są co 7 dni jest nieprawdziwe.
Z poważaniem