2025-01-30 godz: 22:06
Od
avatar-urlP.K.
Publiczna
Zamknięta

[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] po zakupie towaru

Na stronie www.cozyaya.com zamówiłem żonie dwa swetry, po pierwsze swetry są niezgodne z rozmiarem w tabeli rozmiarów podawaniej na stronie sprzedającego. Kolejnym aspektem dającym wiele do życzenia jest jakość wykonania swetrów. Producent na stronie w/w podaje że swetry są wykonane z mieszanki wełny, co nasuwa pierwszą myśl że swetry będą dobrej jakości. Nic bardziej mylnego otrzymałem mieszankę wełny w 100% poliestrze. Jest to [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]konsumenta w biały dzień, zakupiłem swetry z mieszanki wełny rozumiem domieszki ale metka od swetra informuje mnie o swetrze z butelki. Czuje się [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]! Próbowałem zwrócić produkt ale bezskutecznie ponieważ firma informuje mnie że jestem zobowiązany wysyłać swetry do Chin cena za przesyłkę wynosi 194 złoty. Gdzie na stronie podawano że zwrotu mogę dokonać w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia, przesyłkę mogę zwrócić w cenie 15 zł za przesyłkę na terenie całego kraju. Prawda jest taka że nabijają ludzi w butelkę, zostałem z dwoma swetrami dla żony w rozmiarze takim że weszła by w niego dwa razy, do tego żona nie może nosić ubrań poliestrowych ani z domieszką poliestru więc zostałem z dwoma swetrami których zwrócić nie mogę! Reasumując bardzo proszę o interwencję by inni nie czuli się tak bardzo [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]jak ja. W obecnych czasach człowiek trzy razy okręca złotówkę by mądrze ją wydać a tu proszę jak łatwo kogoś [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]!


Wiadomości [1]

2025-01-30 godz: 22:59
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl ​​umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu.  W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]