Publiczna
Zamknięta

[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]przedłużenie umowy z klientem

21.08.2023 roku zadzwonił do mnie przedstawiciel firmy UPC na temat zmiany warunków trwającej umowy. Podczas rozmowy pracownik miał wymienić na umowie stare dekodery na nowe informując mnie że bede jeszcze płacić za usługe do 12.2023 a od 1.2024 usługa zostanie pomniejszona o 2 dekodery. Z informacji telefonicznej wynikało również że poprzedni sprzet nie jest do zwrotu i nie podlega odesłaniu. Niestety umowa została sporzadzona w sposob niezgodny do przeprowadzonej rozmowy, ponieważ dekodery nie zostały wiemienione na wowe a dołożone do obecnej umowy za czym idzie płace od sierpnia 2023 za 4 dekodery. Zgłaszałam problem na infolini ( niestety kilka zgłoszeń nie zostało wogóle rozpatrzonych ) Zgłosiłam problem E-mailem również nic. Zgłosiłam problem poprzez obsługe obecnie Play - otrzymałam email że umowa że UPC nie widzi problemu. ZOstałam [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] na pieniadze. ponieważ obecnie płace 270 zł na usługi a powinnam płacić 120 zł ( o czym zostałam poinformowana w salonie ) UPC praktykuje [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] podejscie do klienta. [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]pieniądze. 17.01 rozwiązałam umowe z UPC ale pozostaje kwestia dekoderów których nie posiadam ponieważ doztsłam poinformowana ze moge się i pozbyc bo są mi nie potrzebne. Chce zwortu zle naliczonych usług i rekompenaty. UPC nie odsłuchuje nagrań z przedstawicielami bazuje na dokumentach które przygotowują. Nie poczuwa sie do błedów i żle naliczanych usłuh. proszę o weryfikację.


Wiadomości [1]

2025-01-29 godz: 21:51
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl ​​umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu.  W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]