2025-01-29 godz: 07:42
Od
avatar-urlB.K.
Publiczna
Zamknięta

problem z reklamacją

Dzień Dobry W końcu po miesiącu czasu od zmówienia dostałam przesyłkę. Nie wiem nawet jak to określić bo koło płaszcza to nawet nie leżało, nawet nie wiem czy to się nadaje na szlafrok? Zamówiłam płaszcz, a dostałam nawet nie wiem jak to określić, kawałek materiału uszytego na wzór szlafroka, ale nawet na to się nie nadaje. Dostawca twierdzi, że towar jest zgodny z opisem i nie chce uznać reklamacji. Wystarczy popatrzeć na zdjęcia, które dołączyłam, zdjęcie ze strony sklepu i zdjęcie rzeczy którą ja dostałam. Nijak to się ma do siebie. Proszę o pomoc w tej sprawie. Od firmy oczekuje zwrotu pieniędzy.


Wiadomości [1]

2025-01-29 godz: 21:48
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl ​​umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu.  W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]