2025-01-28 godz: 12:39
Od
avatar-urlK.K.
Publiczna
Rozwiązana

Odmowa zwrotu pieniędzy za zwrócony produkt

Sprawa dotyczy odmowy uznania zwrotu sukienki zakupionej przeze mnie w dniu 4 stycznia 2025 roku. Sukienka została odesłana w ramach prawa do odstąpienia od umowy, jednak sprzedawca negatywnie rozpatrzył mój zwrot, podając nieuzasadnione zarzuty dotyczące rzekomego zapachu detergentów oraz sztywności materiału. Sukienka została zakupiona z zamiarem wykorzystania jej na wesele, ale okazała się za duża, dlatego postanowiłam ją zwrócić. Sukienkę przymierzyłam jedynie w domu, a następnie schowałam do oryginalnego worka, w którym została dostarczona. Sukienka została odesłana 21 stycznia 2025 roku w takim samym stanie, w jakim ją otrzymałam – z oryginalnymi metkami i bez żadnych uszkodzeń. W dniu 27 stycznia 2025 roku otrzymałam od sprzedawcy informację o odmowie przyjęcia zwrotu. Dodatkowo sprzedawca poinformował, że sukienka zostanie odesłana do mnie kurierem. Sprzedawca stwierdził, że sukienka pachnie detergentami i że materiał jest sztywny. Oba te zarzuty są bezpodstawne, ponieważ sukienka była jedynie przymierzona i nie była w żaden sposób czyszczona, prana czy używana. Po otrzymaniu informacji o odmowie zwrotu skontaktowałam się ze sklepem w celu wyjaśnienia sprawy. Wskazałam, że sukienka była jedynie przymierzona i odesłana w nienaruszonym stanie, Oczekuję zwrotu pełnej kwoty zapłaconej za sukienkę w ramach przysługującego mi prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość.


Wiadomości [2]

2025-01-28 godz: 14:12
Od
VICTORY JOANNA SULICKA

Sukienkę klientka odesłała wyprana, z zapachem proszku i sztywną. Owszem z metką papierową- Jest to metka przyczepiona na agrafkę więc łatwo ją zdjąć i dopiąć, Posiadamy dokładnie te sukienki z tej samej partii, różnica w materiale i zapachu jest wyczuwalna bardzo wyraźnie. Zwrot nie został zgłoszony automatycznie, tylko po upływie 14 dni od zakupu, w ostatnim dniu. Bardzo chętnie wyślemy sukienkę do analizy

2025-01-28 godz: 14:33
Od
K.K.

Kategorycznie zaprzeczam, że sukienka została wyprana. Sukienka była jedynie przymierzona, a następnie odesłana w takim samym stanie, w jakim została otrzymana. Nie dokonałam żadnych działań, które mogłyby wpłynąć na właściwości materiału sukienki. Stan produktu w momencie zwrotu był nienaruszony. Fakt, że metka jest mocowana na agrafce, nie zmienia mojego obowiązku odesłania produktu w nienaruszonym stanie, co zostało spełnione. Metka była dołączona w momencie zwrotu i nie została przeze mnie w żaden sposób modyfikowana. Jednocześnie chciałabym zapytać, jaka będzie pewność, że jeśli zdecydujecie się Państwo na analizę, nie dokonacie żadnych działań wpływających na stan sukienki przed jej przeprowadzeniem? Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość przysługuje mi przez 14 dni od momentu otrzymania towaru, a zwrot został zgłoszony w tym terminie, tj. w dniu 21 stycznia 2025 roku. To, że zgłoszenie nastąpiło w ostatnim dniu tego okresu, nie ma wpływu na jego ważność. Posiadam zaproszenie na wesele, na które sukienka miała być przeznaczona, oraz zdjęcia z tego wydarzenia, które udowadniają, że nie została założona. Sukienka była dla mnie za duża, więc jej nie użyłam. Chciałabym podkreślić, że byłam na wielu weselach i innych uroczystościach, gdzie korzystałam z różnych sukienek, w tym takich, które kosztowały 400 zł lub więcej. Nigdy nie próbowałam zwrócić odzieży po jej założeniu, a tym bardziej w celu oszukania sprzedawcy. Nie miałabym żadnego powodu, by oszukiwać w przypadku sukienki zakupionej u Państwa za 120 zł. Według Państwa, równie dobrze mogłabym wyprać i zwrócić sukienkę, którą kupiłam dzień przed weselem w galerii handlowej i którą ostatecznie założyłam na tę uroczystość. Tego jednak nie zrobiłam. Wciąż posiadam tę sukienkę, paragon zakupu oraz zdjęcia z wydarzenia. Państwa zarzuty są więc nie tylko bezpodstawne, ale również pozbawione logiki.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]