Publiczna
Zamknięta

Brak realizacji zamówienia

22 stycznia złożyłam w sklepie internetowym techonic.pl zamówienie nr 131058 za pośrednictwem InPost Pay (w mailu potwierdzającym zamówienie otrzymałam również informację z adresu sklepjustbuy@gmail.com o złożeniu zamówienia nr 732701058 z linkiem umożliwiającym monitorowanie zamówienia) Podczas składania zamówienia na stronie widoczna jest informacja o wysyłce w najbliższy dzień roboczy. Zamówienie zostało złożone 22.01.2025 r. o godz 2:17, jednak do dziś (27.01.2025 r.) nie zostało wysłane. Numer telefonu wskazany do kontaktu jest wyłączony oraz pojawia się informacja o pełnej skrzynce pocztowej. Sklep nie odpowiada na wiadomości kierowane na podane w zamówieniu adresy e-mail. Strona internetowa sklepu została wyłączona. Oczekuję od firmy zwrotu zapłaconej kwoty za niedostarczony towar.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]