2025-02-05 godz: 10:10
Od
avatar-urlK.K.
Publiczna
Otwarta

Rękojmia

Szanowni Państwo, zgłosiłem do firmy x-kom z tytułu rękojmi, zgłoszenie o zawieszeniu telefonu uniemożliwiającego jakiekolwiek korzystanie. Telefon dotarł 15.01 do firmy. Po 9 dniach tj. 23 stycznia otrzymałem informację: „weryfikacja telefonu wykazała, że stan fizyczny reklamowanego sprzętu świadczy o przekroczeniu warunków eksploatacji urządzenia (obicie - mocne uderzenie aluminiowego boku urządzenia aż do oderwania kawałku obudowy).” Telefon był w doskonałym stanie kiedy go wysłałem. Dlaczego firma po 9 dniach poinformowała o uszkodzeniu fizycznym wiedząc że powodem zgłoszenia było zawieszenie systemu? Powinna niezwłocznie zawiadomić o fakcie zniszczenia telefonu. Prosząc o wyjaśnienia w piśmie dnia 23.01.2025, firma zignorowała moje pismo i dnia 26 stycznia poproszono o „usunięcie telefonu z usługi Find My Device – z tego powodu nie możemy rozpocząć procedur serwisowych.” Wystosowałem dodatkowe pisma z prośbą o odpowiedz oraz by firma wyjaśniła swoją prośbę, jakie nieść będzie to za sobą konsekwencje. 29.01.2025 minął termin ustosunkowania się do rękojmi, do tego czasu firma nie odpowiedziała, również, pomimo wezwania do zapłaty w dniu 1.02.2025 r. Podmiot ma 14 dni kalendarzowych by wydać decyzję dot. rękojmi, czas się skończył a jedyne informacje z firmy X-KOM informują o "dołączeniu pisma do sprawy i prośbą by oczekiwać na odpowiedz." Oczekuję zwrotu środków od firmy, za jaki został zakupiony telefon, tak jak wskazałem w piśmie, podczas zgłaszania rękojmi.


Wiadomości [1]

2025-01-27 godz: 21:58
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl ​​umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu.  W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]