Publiczna
Zamknięta

Zwrot pieniędzy

11.11.2024 złożyłam zamówienie w sklepie internetowym MONOLOGO.pl. Były to 3 produkty o łącznej wartości 835,04 zł. Zamówione produkty dotarły do mnie 04.12.2024. Następnego dnia odesłałam 2 z 3 produktów o łącznej wartości 509,10 zł. 6.12.2024 przesyłka ze zwróconymi produktami została odebrana w punkcie przyjęć "zwrotów" w monologo. Infinity Distributors II spółka cywilna, 01-217 Warszawa ul.Kolejowa 11/13. Do tej pory, a jest dzisiaj 15.01.2025 nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za te produkty. moja korespondencja ze sklepem: pt., 27 gru 2024, 17:00 do monologo dzień dobry, proszę o informację kiedy otrzymam zwrot środków za zwrócone produkty. zgodnie z warunkami handlowymi - zwrot środków powinnam otrzymać w ciągu 14 dni od daty kiedy otrzymaliście zwrócone produkty. Produkty otrzymaliście państwo 06.12.2024. zwrócone produkty z zamówienia nr: ZYRTMPKPR odpowiedź monologo: bok@monologo.pl pt., 27 gru 2024, 17:09 do mnie dzień dobry czy Pani mogłaby rozważyć ewentualne wymiany na inne produkty lub rozmiary Niestety mamy opóznienia za co b.przepraszamy moja odpowiedź: 27 gru 2024, 17:13 do bok dziękuję ale nie, proszę o zwrot środków. moje przypomnienie: 8 sty 2025, 20:04 (7 dni temu) do bok dzień dobry, przypominam się, nadal nie otrzymałam zwrotu środków. [dane usunięte przez moderatora] na tego maila nie otrzymałam odpowiedzi. oczekuję zwrotu środków na konto, z którego zapłaciłam za produkty. proszę o pomoc w rozwiązaniu tej sprawy


Wiadomości [1]

2025-01-15 godz: 20:27
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl ​​umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu.  W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]