- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
11.11.2024 złożyłam zamówienie w sklepie internetowym MONOLOGO.pl. Były to 3 produkty o łącznej wartości 835,04 zł. Zamówione produkty dotarły do mnie 04.12.2024. Następnego dnia odesłałam 2 z 3 produktów o łącznej wartości 509,10 zł. 6.12.2024 przesyłka ze zwróconymi produktami została odebrana w punkcie przyjęć "zwrotów" w monologo. Infinity Distributors II spółka cywilna, 01-217 Warszawa ul.Kolejowa 11/13. Do tej pory, a jest dzisiaj 15.01.2025 nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za te produkty. moja korespondencja ze sklepem: pt., 27 gru 2024, 17:00 do monologo dzień dobry, proszę o informację kiedy otrzymam zwrot środków za zwrócone produkty. zgodnie z warunkami handlowymi - zwrot środków powinnam otrzymać w ciągu 14 dni od daty kiedy otrzymaliście zwrócone produkty. Produkty otrzymaliście państwo 06.12.2024. zwrócone produkty z zamówienia nr: ZYRTMPKPR odpowiedź monologo: bok@monologo.pl pt., 27 gru 2024, 17:09 do mnie dzień dobry czy Pani mogłaby rozważyć ewentualne wymiany na inne produkty lub rozmiary Niestety mamy opóznienia za co b.przepraszamy moja odpowiedź: 27 gru 2024, 17:13 do bok dziękuję ale nie, proszę o zwrot środków. moje przypomnienie: 8 sty 2025, 20:04 (7 dni temu) do bok dzień dobry, przypominam się, nadal nie otrzymałam zwrotu środków. [dane usunięte przez moderatora] na tego maila nie otrzymałam odpowiedzi. oczekuję zwrotu środków na konto, z którego zapłaciłam za produkty. proszę o pomoc w rozwiązaniu tej sprawy