- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Zamówienie zostało złożone 14 grudnia 2024 roku za pośrednictwem strony internetowej sklepu. Opłata została uiszczona przelewem bankowym. Tydzień później próbowałem skontaktować się ze sklepem zarówno telefonicznie, jak i drogą mailową. Niestety, nikt nie odbierał telefonu ani nie odpowiadał na wiadomości. Po zalogowaniu się na stronie sklepu, w zakładce „Moje konto” zauważyłem, że status zamówienia widniał jako „Oczekuje na płatność”. Uznałem, że przelew tradycyjny mógł się opóźnić, dlatego 23 grudnia 2024 roku ponownie opłaciłem zamówienie za pomocą BLIK, korzystając z linku na stronie sklepu. Tego samego dnia, po wielu próbach, udało mi się dodzwonić do sklepu. Podczas rozmowy zostałem poinformowany, że tego dnia ktoś zajmie się realizacją mojego zamówienia, a kwota z pierwszego przelewu zostanie mi zwrócona. Następnego dnia status mojego zamówienia zmienił się na „Przyjęte do realizacji” i pozostaje taki do dziś (10 stycznia 2025 roku). W międzyczasie strona internetowa sklepu była niedostępna przez około 8 dni. Podjąłem liczne próby nawiązania kontaktu telefonicznie oraz drogą elektroniczną. Niestety, do dzisiaj nie udało mi się skontaktować z firmą, a moje wiadomości i SMS-y pozostały bez odpowiedzi. Oczekuję od firmy niezwłocznej realizacji zamówienia oraz zwrotu kwoty z tytułu drugiego przelewu.