- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
W dniu 14 maja 2024 dokonałam zakupu w sklepie internetowym www.olaroka.fashion 5 szt.odzieży na łączną kwotę 523,00 zł. W dniu 20 maja 2024 odebrałam paczkę z paczkomatu i okazało się, że w przesyłce zamiast zamówionych 5 sztuk odzieży, znajdowały się tylko 3sztuki, które były niezgodne ze złożonym zamówieniem. Zgodnie z regulaminem sklepu, w dniu 21 maja 2024 roku dokonałam reklamacji na wskazany adres mailowy. Odpowiedzi nie otrzymałam. W związku z tym w dniu 29 maja 2024 nadałam zwrot towaru (na adres podany na stronie internetowej sklepu) wraz z wypełnionym formularzem zwrotu oraz wysłałam maila z informacją, że dokonuję zwrotu, załączając skan formularza zwrotu. Odpowiedzi również nie otrzymałam. W dniach 5 i 17 czerwca 2024 wysyłałam maile z ponagleniem zwrotu środków, bez odpowiedzi. W końcu w dniu 19 czerwca 2024 wykorzystałam portal społecznościowy fb, żeby nawiązać kontakt ze sprzedawcą, pojawiły się wymijające odpowiedzi i w dniu 25 czerwca zostałam zablokowana i już kolejna wiadomość nie dotarła do sprzedawcy. W związku z brakiem kontaktu z firmą, w dniu 27 czerwca 2024 roku wysłałam do sprzedawcy przedsądowne wezwanie do zapłaty ( w której wyznaczyłam 7 dniowy termin dokonania wpłaty na moje konto), przesyłkę poleconą doręczono w dniu 28 czerwca 2024, nadal bez efektu. W lipcu 2024 roku zwróciłam się z prośbą o interwencję do Miejskiego Rzecznika Konsumentów, który wysłał dwa zawiadomienia, przedsiębiorca nie ustosunkował się do zapytań wysłanych przez rzecznika, a ten w związku z brakiem odpowiedzi, sprawę zgłosił na policję. W dalszym ciągu nie otrzymałam zwrotu pieniędzy.