2024-12-17 godz: 16:09
Od
avatar-urlP.J.
Publiczna
Zamknięta

Sprawa nr 3624 [tytuł zmieniony przez moderatora]

Dzień dobry, zamówiłem kurtkę z strony Szymonmanowski.com. Ogłaszającej się jako Polska strona z polskimi materiałami wysokiej jakości. Kurtka kosztowała 299zł. Jak się okazało później strona jest [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]która wysyła podrobione rzeczy z chin. Gdy wszedłem w dostawę po numerze, faktycznie okazało się że paczka idzie z chin. Chciałem i zgłosiłem zwrot/anulowanie na następny dzień ale nie idzie się porozumieć z ową stroną i wysyłają odpowiedzi, że jak paczka dojdzie to wtedy można zrobić zwrot. Aby zrobić zwrot do ich firmy trzeba nadać paczkę za bagatela 200zł więc dla większości ludzi jest to nie opłacalne. Natrafiłem na kilka artykułów na google, iż ta strona to [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] jednak dowiedziałem się o tym dopiero po fakcie. Jak już widziałem wcześniejsze posty innych ludzi którzy złożyli zamówienie kurtka jest beznadziejnej jakości i nie przypomina tej z ogłoszenia na stronie Szymonmanowski.com Proszę o pomoc w tej sprawie jest to duża kwota a kurtka miała być na święta. Chciałbym aby ta firma zwróciła Mi pieniądze.


Wiadomości [1]

2024-12-18 godz: 00:31
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl ​​umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu.  W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]