2024-12-15 godz: 12:50
Od
avatar-urlK.H.
Publiczna
Zamknięta

Brak realizacji zamówienia

W marcu 2024r. dokonałam zakupu kawy w sklepie internetowym za ponad 260zł. Do dziś nie otrzymałam zamówionych produktów, firma niedługo później zniknęła, kontaktu nie było żadnego. Teraz widzę, że w sieci pojawiły się podobne oferty (kawa z krótką data przydatności do spożycia za pół ceny). Po tym, jak już dotarło do mnie, że zostałam [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], w sieci znalazłam znów podobne oferty, firma już inna, ale wszystko brzmiało podobnie. Tak jest i tym razem. Proszę, jeśli to możliwe, o sprawdzenie firmy/ogłoszeń z załączonego zdjęcia.


Wiadomości [1]

2024-12-17 godz: 22:33
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl ​​umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu.  W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]