2024-12-13 godz: 09:22
Od
avatar-urlD.M.
Publiczna
Otwarta

zakup

Dzień dobry Proszę o poradę, gdyż pierwszy raz znalazłam się w takiej sytuacji. Zakupiłam przez internet odzież damską w powyższym sklepie i niestety nie otrzymałam towaru jak również zwrotu środków. Pani nie jest skora do współpracy i nie deklaruje zwrotu pieniędzy. W internecie odszukałam, iż jest wiele osób poszkodowanych przez w/w sklep. Czy jest w ogóle jakaś szansa na odzyskanie pieniędzy i uniemożliwienie tej pani dalszego [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] pieniędzy? https://aleo.com/pl/firma/butik-dajana-oryszewska-oborniki


Wiadomości [1]

2024-12-16 godz: 22:43
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl ​​umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu.  W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]