2024-12-12 godz: 20:49
Od
avatar-urlG.K.
Publiczna
Otwarta

Rezygnacja

Brak kontaktu ze sklepem, brak nadchodzącej przesyłki w aplikacji firmy kurierskiej pomimo powiadomiena mailowego o wysłaniu zamówienia z nieprawdziwym numerem przesyłki. Oczekuję anulowania zamówienia i zwrotu poniesionych kosztów


Wiadomości [10]

2024-12-13 godz: 10:16
Od
pilkomania.pl

Witam, najmocniej przepraszamy za nieudogodnienia, Państwa przesyłka została wysłana i jest w drodze. W ramach wynagrodzenia proponujemy rekompensatę w wysokości 50%.

2024-12-13 godz: 20:19
Od
G.K.

Zgadzam się na rekompensatę i proszę o wysłanie linku do śledzenia paczki

2024-12-15 godz: 18:59
Od
pilkomania.pl

Witam, w celu przekazania rekompensaty, prosimy o podanie następujących danych: - numer konta: - kwota:

2024-12-15 godz: 19:11
Od
G.K.

Proszę wysłać na konto, z którego płaciłem, a kwotę przecież znacie

2024-12-15 godz: 19:31
Od
G.K.

Według aplikacji dpd paczka jest gotowa do nadania, więc nie jest wysłana. Żądam natychmiastowego anulowania zamówienia oraz zwrotu całości poniesionych kosztów czyli 189,98 zł. W przeciwnym razie sprawa trafi do odpowiednich służb.

2024-12-16 godz: 11:07
Od
pilkomania.pl

Witam, zlecam przelew rekompensaty z panelu.

2024-12-16 godz: 11:08
Od
pilkomania.pl

Witam, ponieważ przesyłki nie ma jeszcze w kraju, dlatego system firmy kurierskiej jeszcze nie zaktualizował statusu.

2024-12-16 godz: 20:34
Od
G.K.

Wyslać potwierdzenie na grzegorz.kle97@gmail.com

2024-12-17 godz: 15:49
Od
G.K.

Powtarzam jeszcze raz żądam anulowania zamówienia i zwrotu pieniędzy masz czas do jutra 12:00 jesli nie bedzie pieniedzy na moim koncie dzwonie na policje

2024-12-17 godz: 15:51
Od
pilkomania.pl

Witam, przekazaliśmy Państwu rekompensatę przez panel. Środki powinny zostać zaksięgowane już na koncie.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]