- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Dnia 17.11.2024 złożyłem i opłaciłem zamówienie w wysokości 389 PLN, zamówienie miało zostać dostarczone do 22.11.2024. Po kilku próbach uzyskania informacji dlaczego dostawa się opóźnia, dnia 27.11.2024 otrzymałem informację, że nie posiadają zamówionego przedmiotu. Po tej informacji zdecydowałem się odstąpić od umowy z powodu braku jej realizacji ze strony sprzedającego - informacje o odstąpieniu wysłałem do sprzedającego emailem tego samego dnia tj. 27.11.2024. Sprzedający potwierdził otrzymanie odstąpienia i zadeklarował zwrot wciągu 14 dni (do 11.12.2024). Dnia 09.12.2024 wysłałem emailem do sprzedającego przypomnienie o zbliżającym się terminie. Na tą wiadomość nie otrzymałem żadnej informacji zwrotnej. Dnia 11.12.2024 minął termin zwrotu pieniędzy i od tego dnia próbuje skontaktować się ze sprzedającym przez numer wskazany na jego stronie internetowej - bezskutecznie. Oczekuje od firmy, że bezzwłocznie zwróci pieniądze na wskazany w korespondencji numer konta.