2024-11-27 godz: 13:29
Od
avatar-urlA.D.
Publiczna
Zamknięta

Opłacone zamówienie nie zrealizowane

Witam złożyłam.zamowienie ze strony szafa medyka.na ubrania medyczne 20.11 do tej pory nic nie zostało do mnie wysłane pisałam.maile żadnej odpowiedzi nie uzyskałam.a.dzis już maila nie można wysłać telefon nie opowiada kwota zamówienia 359.40 zł co można zrobić


Wiadomości [3]

2024-11-27 godz: 13:35
Od
A.D.

Jeśli nie będzie odpowiedzi to sprawę zgodzę do rzecznika praw konsumenta i na policję złożymy pozew zbiorowy o [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]bo jest sporo osób w takiej sytuacji

2024-11-27 godz: 22:18
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.

2024-11-28 godz: 06:50
Od
A.D.

Witam chciałabym anulować zamówienie nr11353 i otrzymać zwrot pieniędzy proszę o kontakt podam wtedy dane do przelewu pieniędzy


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]