2024-11-25 godz: 15:58
Od
avatar-urlM.J.
Publiczna
Zamknięta

Zwrot pieniędzy

Zakupy zrobione 2.08.2024r.Niestety wszystkie sukienki były za duże więc zostały odesłane .Zwrot został przyjęty i pozytywnie rozpatrzony.Pieniazki miały być zwrócone w ciągu 14 dni.Nadal nie otrzymałam zwrotu pieniędzy.Telefon nie odpowiada(nie ma takiego numeru).Po napisaniu kilku e-maili zostaje zapewniana że pieniądze dostanę .Firma ma teraz kłopoty i narazie muszę czekać.Dzisiaj w odpowiedzi dostałam że firmę przejął ktoś inny i podali nr tel ale też nikt nie odpowiada.Proszę o pomoc.Pozdrawiam


Wiadomości [1]

2024-11-25 godz: 22:58
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]