Publiczna
Zamknięta

Zwrot towaru niezgodnego z zamówieniem

Zamówiłam buty na stronie storamore.pl. W przesyłce przyszły dwa buty o różnych rozmiarach. Zgłosiłam sprawę do sklepu i poprosiłam o adres na który mogę odesłać produkt, niestety nie otrzymałam odpowiedzi. Niepokoi mnie fakt, że po przeczytaniu opinii sklepu i komentarzy -osoby, które zostały tak jak ja [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], nie otrzymały adresu i zwrotu pieniędzy. Zapłaciłam za buty, które miały być oryginalne 389zł. Proszę o pomoc.


Wiadomości [1]

2024-11-25 godz: 22:32
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]