2024-11-21 godz: 19:58
Od
avatar-urlK.T.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu środków za niezrealizowane zamówienie

Dnia 4go października 2024 złożyłem zamówienie 206421 na kwotę 1988.00 PLN. Zgodnie z informacją dostawa miała zostać zrealizowana pomiędzy 9-10 października. Dnia 15 październik, w związku z brakiem dostawy, oraz brakiem moźliwości uzyskania informacji o stanie zamówienie wysłałem maila z prośbą o anulację i zwrot gotówki. Otrzymałem e-maila zwrotnego z prośbą o podanie numeru konta na który ma zostać dokonany zwrotu oraz terminem 14 dni na dokonanie zwrotu. Zwrot nie został wykonany, a od tego czasu sklep nie odpowiedział ani na maile proszące o informacje dotyczące zwrotu pieniędzy (4ty i 6ty listopada) ani na maila z wezwanie do zapłaty (13ty listopada). Dokumentacja mailowa w załącznikach.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]