- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Zamówiłem produkt na urodziny. Kiedy paczka dotarła, nie otworzyłem jej, ponieważ suszarka była prezentem. 1 listopada dałem ją jako prezent, a po otwarciu paczki stwierdziłem, że pudełko z suszarką było wcześniej otwarte, wewnętrzne aksamitne opakowanie ma zadrapania i brakuje dwóch elementów (jednej końcówki i szczotki do czyszczenia filtra). Natychmiast napisałem do sprzedawcy o znalezionych wadach. Sprzedawca nie odpowiedział, napisałem do niego na prywatną pocztę. nie było rozwiązania, a po wielu listach sprzedawca zgodził się na zwrot pieniędzy ostatniego dnia (14 dnia z możliwych). Dokonałem zwrotu do Erli. sprzedawca, po otrzymaniu towaru, odmawia zwrotu i nie uznaje reklamacji za uzasadnioną. sprzedawca twierdzi, że wszystko jest w porządku z towarem (nie jest. problemy z towarem zostały opisane powyżej). chcę skorzystać z mojego prawa jako kupującego i odmówić przyjęcia towaru, złożyłem rezygnację w ciągu 14 dni, zgodnie z wymogami prawa. Sprzedawca odmawia mi zwrotu pieniędz