2024-11-20 godz: 13:18
Od
avatar-urlZ.S.
Publiczna
Otwarta

szafa medyka

W dniu 13.10.24r. zakupiłam koszulki w sklepie internetowym szafa medyka za kwotę 69,89zł (opłacone przelewem). Towar miał być wysłany w ciągu kilku dni. Niestety do tej pory brak przesyłki. Kilkukrotnie wysyłałam maile ponaglające, a także próbowałam się dodzwonić do sprzedawcy , bez skutku, zero kontaktu. Proszę o interwencję lub poradę jak wyegzekwować zwrot pieniędzy.


Wiadomości [1]

2024-11-20 godz: 20:46
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]