2024-11-15 godz: 10:26
Od
avatar-urlM.S.
Publiczna
Otwarta

Pomyłka zamówienia /brak kontaktu

Witam zamówiłam 3 miesiące temu ubrania że strony walmart,pi 3 tygodniach dostałam przesyłkę zapłaciłam za pobraniem na poczcie 219 zł, po otwarciu okazało się że w środku było całkiem cos innego niż zamówiłam,okazało się że jakość ciuchów tych które zobaczyłam była okropnej jakości ,materiał najniższej jakości wizualnie do niczego ,wysłałam mnóstwo wiadomości do firmy prosząc i zwrot pieniędzy ,ale do tej pory nic po za wiadomościami typu przepraszamy postaramy się naprawić ten błąd,i tak już od dwóch miesięcy,, ostatnio to wcale nie odpisują nawet tego typu wiadomościami, nie jest to mała kwota więc chce ją odzyskać , proszę bardzo i pomoc


Wiadomości [1]

2024-11-15 godz: 22:28
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]