- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
W środę 20 października kupiłam ubrania w sklepie internetowym Mohito. Zaraz po otrzymaniu zamówienia na drugi dzień dokonałam zwrotu: Spódniczki, spodni i 3 sukienek. Zapakowałam w ten sam karton, w orginalne folie , które rzeczy były zapakowane. Zwroty pieniedzy dostawałam pojedynczo za różne rzeczy. W międzyczasie kontaktowałam się czemu tak to wygląda , stwierdzono, że taka jest polityka firmy, ze rzeczy przechodzą w różnych miejscach weryfikację, w różnych działach. Niestety za jedną z sukienek nie otrzymalam zwrotu w ogóle. W firmie twierdzą, że tej sukienki nie było- stwierdzili to po 16 dniach od otrzymania paczki. Jest to niemożliwe, bo sukienka była w przesyłce na 100%, zapakowana w oryginalnym worku foliowym. Na infolinii jestem zbywana, że odezwa się e-mailem. Mija już termin w którym powinni wykonać zwrot i nagle twierdzą, ze sukienki nie było w przesyłce. Jest to w 100% niemożliwe. Być może sukienka zaginała w trakcie weryfikacji w różnych miejscach Zdjęć, ani filmu z otwierania paczki, że mogą udostępnić- tak twierdzą. Proszę o pomoc w załatwieniu sprawy. Niby to koszt 120 zł, ale zawsze..Nie mam zamiaru ponosić kosztów za czyjś bałagan. Do tej pory naprawdę lubiłam zakupy w tym sklepie.. Także jestem w szoku całego zajscia.