2024-11-14 godz: 19:32
Od
avatar-urlK.Z.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu za przesłane rzeczy

W środę 20 października kupiłam ubrania w sklepie internetowym Mohito. Zaraz po otrzymaniu zamówienia na drugi dzień dokonałam zwrotu: Spódniczki, spodni i 3 sukienek. Zapakowałam w ten sam karton, w orginalne folie , które rzeczy były zapakowane. Zwroty pieniedzy dostawałam pojedynczo za różne rzeczy. W międzyczasie kontaktowałam się czemu tak to wygląda , stwierdzono, że taka jest polityka firmy, ze rzeczy przechodzą w różnych miejscach weryfikację, w różnych działach. Niestety za jedną z sukienek nie otrzymalam zwrotu w ogóle. W firmie twierdzą, że tej sukienki nie było- stwierdzili to po 16 dniach od otrzymania paczki. Jest to niemożliwe, bo sukienka była w przesyłce na 100%, zapakowana w oryginalnym worku foliowym. Na infolinii jestem zbywana, że odezwa się e-mailem. Mija już termin w którym powinni wykonać zwrot i nagle twierdzą, ze sukienki nie było w przesyłce. Jest to w 100% niemożliwe. Być może sukienka zaginała w trakcie weryfikacji w różnych miejscach Zdjęć, ani filmu z otwierania paczki, że mogą udostępnić- tak twierdzą. Proszę o pomoc w załatwieniu sprawy. Niby to koszt 120 zł, ale zawsze..Nie mam zamiaru ponosić kosztów za czyjś bałagan. Do tej pory naprawdę lubiłam zakupy w tym sklepie.. Także jestem w szoku całego zajscia.


Wiadomości [1]

2024-11-15 godz: 01:15
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]