- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
W dniu 4 listopada zakupiłem od firmy "Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy "Maruś" Jan Wasiak" poprzez sklep internetowy marus.pl komodę „Duża komoda 5 szuflad Biała". Po otrzymaniu produktu okazało się, że mebel jest wadliwy – elementy nie pasują do siebie, co uniemożliwia jego prawidłowy montaż. Mimo dostarczenia dokumentacji zdjęciowej sprzedawca wielokrotnie odmawiał uznania zwrotu, żądając dodatkowych pomiarów wadliwych części, co wykracza poza moje obowiązki jako konsumenta. Wielokrotnie wnioskowałem o zwrot pełnej kwoty zakupu i odbiór wadliwego produktu na koszt sprzedawcy, jednak moje prośby nie zostały spełnione. Sprzedawca uporczywie uchyla się od realizacji reklamacji zgodnie z obowiązującymi przepisami Kodeksu cywilnego. W związku z tym wnoszę o pomoc w rozwiązaniu sprawy.