Publiczna
Otwarta

Uchylanie się od realizacji zwrotu

W dniu 4 listopada zakupiłem od firmy "Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy "Maruś" Jan Wasiak" poprzez sklep internetowy marus.pl komodę „Duża komoda 5 szuflad Biała". Po otrzymaniu produktu okazało się, że mebel jest wadliwy – elementy nie pasują do siebie, co uniemożliwia jego prawidłowy montaż. Mimo dostarczenia dokumentacji zdjęciowej sprzedawca wielokrotnie odmawiał uznania zwrotu, żądając dodatkowych pomiarów wadliwych części, co wykracza poza moje obowiązki jako konsumenta. Wielokrotnie wnioskowałem o zwrot pełnej kwoty zakupu i odbiór wadliwego produktu na koszt sprzedawcy, jednak moje prośby nie zostały spełnione. Sprzedawca uporczywie uchyla się od realizacji reklamacji zgodnie z obowiązującymi przepisami Kodeksu cywilnego. W związku z tym wnoszę o pomoc w rozwiązaniu sprawy.


Wiadomości [1]

2024-11-08 godz: 16:43
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]