2024-10-25 godz: 12:15
Od
avatar-urlB.W.
Publiczna
Otwarta

Brak zamówionego towaru i kontaktu z firmą

17. 10. 2024 roku złozylam zamowienie W SZAFIE MEDYKA na 5 koszulek w łącznej kwocie z przesyłką 137,75 zł . Przesylka miała być zrealizowana w ciągu 2-3 dni roboczych. Zaniepokojona szukałam kontaktu z firmą bez skutku, po czym trafiłam na grupę na FB, ludzi [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]przez tą firmę , zero kontaktu, zero odzewu. Chcę odzyskać moje pieniądze. Firma nie posiada telefonu kontaktowego na maile nie odpowiada. Co mam robić żeby odzyskać moje pieniądze? Proszę o pomoc jestem załamana.


Wiadomości [2]

2024-10-25 godz: 16:03
Od
B.W.

2024-10-26 godz: 16:00
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]