2024-10-22 godz: 07:17
Od
avatar-urlP.N.
Publiczna
Otwarta

Nieuznana reklamacja

Dzień dobry, zwracam się z prośbą o pomoc w walce z firmą, która odmawia mi oddania moich pieniędzy za wadliwy produkt który otrzymałam. Myślę, że w wezwaniu opisałam problem aczkolwiek dodam, że powodem reklamacji były plamy i szycie sukienki, która wyglądała na żywo po prostu inaczej, niezwłocznie nadałam paczkę, musiałam zrobić to na własny koszt, gdyż firma odmówiła mi wysłania etykiety zwrotnej. Dostałam odpowiedź, że to ja zniszczyłam sukienkę. Wysłałam przedsądowe wezwanie do zapłaty, które również zostało zignorowane przez firmę Luxury Designers. Sukienka kosztowała mnie razem z przesyłką około 265 zł, etykieta zwrotna 15 zł i list polecony około 14 zł. Do tego dochodzą dni zwłoki. Chciałabym odzyskać swoje pieniądze, do których wierzę, że mam prawo. Bardzo serdecznie proszę o pomoc. Firma przedstawia informacje niezgodne z prawdą, ignoruje klienta kiedy nie podoba im się przekaz i wykazuje ogromną nieprofesjonalność. Zostało do Nich również wysłane pismo od Rzecznika Praw Konsumenta z Torunia, na które firma nawet nie raczyła odpisać. Pozdrawiam, [dane usunięte przez moderatora]


Wiadomości [1]

2024-10-22 godz: 19:01
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]