2024-10-03 godz: 17:36
Od
avatar-urlK.G.
Publiczna
Otwarta

Brak możliwości zwrotu zakupionego towaru

Zakupiłam sweter i buty poprzez stronę internetową. Zakupiony towar otrzymałam po 14 dniach. W między czasie okazało się, że zakupione ubrania są wysyłane z Chin. Wg strony internetowej, firma ta ma sklep w Warszawie i go zamyka. Po otrzymaniu ubrań nie byłam zadowolona z jakości oraz rozmiaru. Zgłosiłam chęć zwrotu, otrzymałam informację, że towar mam wysłać do Chin. Oczywiście koszt zwrotu po mojej stronie. Nie wiem, czy będą Państwo w stanie mi pomóc, ale chciałabym móc zwrócić zamówione ubrania (tak, aby koszt wysyłki nie wynosił min. 300 zł - koszty te prawie przekraczają wartość zakupionych ubrań.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]