2024-10-02 godz: 09:01
Od
avatar-urlK.P.
Publiczna
Otwarta

Odstąpienie od umowy

Zakupiłam fototapetę na wymiar,samoprzylepna, gdy odebrałam paczkę,okazało się, że jest fizelinowa,możliwe,że w systemie nastąpił błąd, że nie otrzymamam samoprzylepnej.odeslalam zakupiony towar,opłacony,zadzwoniłam,że tapeta nie spełnia moich oczekiwań,napisałam oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna,prosząc o zwrot poniesionych kosztów.Firma w odpowiedzi na moje oświadczenie, stwierdziła,że jestem klientem będącym jednocześnie konsumentem i nie mam takiego prawa,by odstąpić od umowy, proszę o pomoc w polubownym załatwieniu sprawy.


Wiadomości [3]

2024-10-02 godz: 22:33
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.

2024-10-07 godz: 10:48
Od
AML ANGELIKA ŁĄCZKOWSKA

W odpowiedzi na zgłoszenie klientki , informujemy, że zamówiona fototapeta została wyprodukowana według konkretnych wytycznych, które spełniają indywidualne potrzeby klienta . Zamówienie do wglądu w załączniku. zgodnie z prawem Konsumenckim oraz regulaminem sklepu, który Pani zaakceptowała: Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi będącemu jednocześnie Konsumentem, w szczególności, gdy Sprzedawca wyprodukuje Towar według specyfikacji Klienta, na jego indywidualne zamówienie, zgodnie z art. 38 ust. 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach Konsumenta oraz w odniesieniu do pozostałych umów, o których mowa w wyżej wskazanej podstawie prawnej. Prawo zwrotu przysługuje klientom tylko na towar, który nie został wyprodukowany wg ich specjalnej specyfikacji.

2024-10-07 godz: 11:03
Od
AML ANGELIKA ŁĄCZKOWSKA

Zamówienie do wglądu w załączniku . Na zamówieniu jest jasna informacja, że klientka wybrała opcję wydruku na podkładzie fizelinowym . Przed sfinalizowaniem zamówienia każdy klient ma możliwość sprawdzenia danych oraz zawartości koszyka w podsumowaniu . Można również zweryfikować swój wybór po otrzymaniu maila potwierdzającego złożenie zamówienia. JW razie wątpliwości jest również możliwość kontaktu telefonicznego, z którego korzysta wielu naszych klientów. W związku z powyższym firma nie odpowiada za błąd klienta podczas składania zamówienia. Zachęcam również do zapoznania się z artykułem widniejącym na stronie KONSUMERSI.pl https://konsumersi.pl/aktualnosci/czy-sklep-internetowy-moze-odmowic-zwrotu-towaru/


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]