2024-09-30 godz: 14:42
Od
avatar-urlM.C.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu za anulowane zamowienie

Zamówienie zostało złożone w czerwcu, ze względu na brak produktu dostawa się przedłużała, aż po dwóch miesiącach wnioskowałam o anulowane zamówienia z którego firma się nie wywiązała, dokładnie 3 września bieżącego roku zamówienie zostało anulowane, do dnia dzisiejszego firma nie zwróciła pieniędzy, od kilkunastu dni dostaje informację od konsultantów, że jutro przelew dojdzie i że jest w realizacji, przelewu nie było i nie ma, dlatego oczekuję zwrotu wszystkich poniesionych kosztów.


Wiadomości [1]

2024-10-03 godz: 12:16
Od
Babyhit.pl

Dzień Dobry, zwrot został zrealizowany. Przepraszamy za wszelkie trudności. Pozdrawiam


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]