2024-09-30 godz: 12:37
Od
avatar-urlP.O.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu środków za towar

Za pomocą platformy Ovoko.pl zakupiłem przedmiot, otrzymałem go dnia 26 sierpnia, tego ssamego dnia odesłałem go do sprzedawcy. Sprzedawca potwierdził platformie otrzymanie zwrotu 29 sierpnia. Od tego momentu środki nie zostały zwrócone przez platformę pomimo wielu wiadomości e-mail i wezwań. Nie było żadnej odpowiedzi prócz automatu. Cena przedmiotu: 1275,00 zł Koszt wysyłki: 84,96 zł Razem 1359,96 zł + 15 zł opłati serwisowej. Takie koszty poniosłem. Dziś mija miesiąc. Proszę o pomoc w odzyskaniu środków


Wiadomości [1]

2024-09-30 godz: 21:00
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]