2024-09-25 godz: 00:28
Od
avatar-urlM.L.
Publiczna
Otwarta

Brak zakupionych towarów, brak kontaktu.

Witam, dn 14.06.2024r. zamówiłem z dostawą i opłaciłem zamówienie dwóch foteli wiszących tzw. kokony. Cena za szt z przesyłką 599zl. W opisie zakupu czas realizacji zamówienia do 10 dni roboczych. Minęło ponad trzy miesiące a ja mimo wielu prób mailowych i telefonicznych nie mam żadnego kontaktu z firmą. Prosiłem o zwrot pieniędzy strasząc kierowaniem sprawy do sądu, nic nie wskuralem. Proszę o pomoc w odzyskaniu moich pieniędzy. Pozdrawiam


Wiadomości [1]

2024-09-25 godz: 15:07
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]