- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Dnia 06.09.2024r. zamówiliśmy zestaw łazienkowy umywalka z szafką w cenie 952,20zł. Przy produkcie czas wysyłki był deklarowany na 48h. Gdy 11.09.24r. status zamówienia nie zmienił się z "w trakcie przygotowania" postanowiłam skontaktować się z BOK. Pan zadeklarował wysyłkę jutro (12.09.24r.) z obietnicą, że przesyłka dojdzie najpóźniej we wtorek. W piątek także status przesyłki zmienił się na "przesyłka wysłana" (w załączeniu screen). Gdy we wtorek 17.09.24r. Przesyłka wciąż do nas nie trafiła, ponownie skontaktowaliśmy się z BOK. Otrzymałam wiadomość zwrotną że towar został uszkodzony, a nowy zestaw zostanie ponownie wysłany (screen w załączniku). Przystaliśmy na tą propozycję, z zaznaczeniem że jeżeli zestaw nie trafi do nas do 20.09.2024r., poprosimy o zwrot pieniędzy i rezygnujemy z realizacji zamówienia. Finalnie w czwartek wieczorem nie otrzymaliśmy informacji o nadaniu przesyłki, dlatego w mailu poprosiliśmy o zwrot kosztów. Telefonicznie pan z BOK poinformował że pieniądze zostaną zwrócone, przelew niestety nie dotarł. Oczekujemy jak najszybszego zwrotu pieniędzy na podany w mailu nr konta bankowego.