2024-09-12 godz: 09:40
Od
avatar-urlM.H.
Publiczna
Zamknięta

Brak możliwości zwrotu towaru kupionego on-line

Zakupiłam urządzenie przeciw szczekaniu psa. Urządzenie zupełnie nie działało na mojego wyżła niemieckiego, więc przed upływem 14 dni skontaktowałam się z firmą informując o chęci zwrotu. Nadałam urządzenie w oryginalnym opakowaniu, ze wszystkimi częściami, które znajdowały się w nim w momencie zakupu. Po kilku dniach otrzymałam produkt z załączona informacją o braku możliwości uznania zwrotu bo wg sprzedawcy produkt nosi wyraźne ślady użytkowania. W razie czego dysponuję zdjęciami. Sam produkt wątpliwy, chińskiej jakości, niestety o dostępności takich samych urządzeń na aliexpress (za ok 60 zł) zorientowałam się już po zakupie urządzenia z firmy FHU WS., za które zapłaciłam prawie 300 zł! Oczekuje zwrotu środków


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]