Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu pieniędzy

Towar dostarczony przez sklep miał wadę i został odesłany w terminie do 14 dni od daty zamówienia. Według InPostu przesyłka zwrotna trafiła do magazynu sprzedawcy 22.03.2024r. Od tamtej pory nie można się skontaktować ze sklepem za pomocą maila, a kontakt telefoniczny jest utrudniony. Na początku otrzymałam telefoniczną informacje że nie mają paczki, a później że się znalazła i pieniądze wpłyną na konto do 7 dni. W dalszym ciągu nie otrzymałaś zwrotu pieniędzy.


Wiadomości [2]

2024-10-30 godz: 12:49
Od
CRAB CO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Postaramy się jak najszybciej zwrócić pieniądze za zakup produktu.

2024-11-05 godz: 18:53
Od
M.J.

Ile to jeszcze potrwa skoro od kwietnia nikt z firmy się nie kontaktuje w kwestii zwrotu tych środków?


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]