2024-09-09 godz: 09:56
Od
avatar-urlM.P.
Publiczna
Otwarta

Zostałam oszukana

Dzień dobry, dnia 10 lipca zakupiłam od firmy Perfect home designe Agnieszka Dyńdo, łóżko dla córki za 1399 zł od tamtej pory z formą nie ma kontaktu, nie odbierają telefonów nie odpisują. Proszę o pomoc. Poprosiłam przez swój bank o zwrot pieniędzy od tamtego banku na który został zrobiony przelew ale na ten moment tamten bank nie dał odpowiedzi mojemu. Chce zwrotu pieniędzy!


Wiadomości [2]

2024-09-09 godz: 23:27
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.

2024-09-25 godz: 07:56
Od
M.P.

Co dalej, dlaczego nie ma żadnej odpowiedzi??? W jaki sposób pomagacie ludziom???? Skoro sprawa jak stała tak stoi....


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]