2024-08-30 godz: 10:04
Od
avatar-urlM.J.
Publiczna
Rozwiązana

Brak zwrotu środków

Zakup dokonany 4.08.2024. Towar dostarczony 6.08.2024. Tego samego dnia zgłoszony zwrot do sprzedawcy i odesłany. Zwrot dostarczony przez Wygodne Zwroty dnia 9.08.2024. Po upływie 14 dni roboczych dalej brak zwrotu środków w kwocie 251 zł. Brak kontaktu ze sprzedającym.


Wiadomości [1]

2024-10-04 godz: 13:11
Od
AS INNOVATIONS ADRIAN JANKOWIAK

Dzień dobry. Dnia 28.08 poinformowała nas Pani poprzez e-mail, że minęło 14 dni od momentu, kiedy Pani zwrot znalazł się u nas. Był to okres wakacyjny i niestety pracowała nas tylko połowa, zadań było niestety tyle co zawsze, przepraszamy za zwłokę. 72 godziny od Pani informacji - skargi, środki były już zwrócone na Pani konto. Dnia 31.08 otrzymała Pani od nas e-mail: "Dzień dobry Pani M****, Potwierdzamy zwrot środków. Pani zwrot wymagał większej uwagi podczas procesowania, ponieważ paczka nie została opisana, w paczce nie było informacji dotyczącej przesyłki, a na etykiecie nie było informacji dotyczących nadawcy - wyłącznie numer przesyłki, przez co ciężej było nam zlokalizować właściciela przesyłki. Przepraszamy za ewentualne komplikacje. Pozdrawiam, " Mimo otrzymania środków, nie zamknęła Pani sprawy od ponad miesiąca, wprowadzając innych Kupujących w błąd. Prosimy o zamknięcie sprawy. Z wyrazami szacunku, Zespół LS.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]