Dzień dobry.
Dnia 28.08 poinformowała nas Pani poprzez e-mail, że minęło 14 dni od momentu, kiedy Pani zwrot znalazł się u nas. Był to okres wakacyjny i niestety pracowała nas tylko połowa, zadań było niestety tyle co zawsze, przepraszamy za zwłokę. 72 godziny od Pani informacji - skargi, środki były już zwrócone na Pani konto.
Dnia 31.08 otrzymała Pani od nas e-mail:
"Dzień dobry Pani M****,
Potwierdzamy zwrot środków. Pani zwrot wymagał większej uwagi podczas procesowania, ponieważ paczka nie została opisana, w paczce nie było informacji dotyczącej przesyłki, a na etykiecie nie było informacji dotyczących nadawcy - wyłącznie numer przesyłki, przez co ciężej było nam zlokalizować właściciela przesyłki. Przepraszamy za ewentualne komplikacje.
Pozdrawiam, "
Mimo otrzymania środków, nie zamknęła Pani sprawy od ponad miesiąca, wprowadzając innych Kupujących w błąd. Prosimy o zamknięcie sprawy.
Z wyrazami szacunku, Zespół LS.