Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pobrania za przesyłkę kurierską.

Proszę o zwrot pieniędzy z pobrania za przesyłkę którą doręczył kurier DPD w dniu 31.01.2024 w kwocie 740zł. Firma Wasza zajmuje się działalnością prowadząc między innymi Handel elektroniczny i domy wysyłkowe tzw. E-commerce. Po konsultacji z firmą kurierską DPD, firma Patron Service (Solid SA.) wskazała że pieniądze z pobrania za moją przesyłkę trafiły na Wasze konto. Wszelkie reklamacje wysyłane ze strony gdzie zamawiałem usługę kurierską nie przyniosły żadnego rezultatu. Strona wybierzkuriera.pl jest własnością D4M Sp. z o.o. i jednocześnie należy do tej samej sieci spółek co NGMC . Proszę pomóc mi odzyskać te pieniądze. W załącznikach przesyłam kopie dokumentów do weryfikacji.


Wiadomości [1]

2024-08-27 godz: 21:58
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]