2024-08-26 godz: 15:40
Od
avatar-urlM.S.
Publiczna
Zamknięta

Przesyłka niezgodna z zamówieniem

Wyskoczyła mi reklama zakupu bezszczotkowej akumulatorowej szlifierki kątowej Li-Ion, firmy DeWalt, z kodem produktu DCG406 na Interia.pl. Nie otrzymałem żadnego potwierdzenia na mailu, ani faktury, ani paragonu. Jedyna informacja o zamówieniu to maile od kuriera InPost kiedy przesyłka przyjdzie. Moja synowa odebrała za mnie paczkę pod moją nieobecność, płacąc za pobranie 450zł. Okazało się że przyszła mała szlifierka jakiejś Chińskiej firmy, która kompletnie różni się parametrami od zamówionej, oraz brakuje w niej jednego akumulatora. Późno zgłaszam reklamację, ponieważ wróciłem dopiero wczoraj z wakacji. W identyfikacji numeru zamówienia podałem numer paczki InPost, bo innych identyfikatorów nie otrzymałem. Nie mogę skontaktować się z firmą, gdyż nie mam żadnych namiarów, ani potwierdzenia, a chciałbym otrzymać zgodne z opisem urządzenie, lub zwrot pieniędzy za zakup.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]