2023-11-29 godz: 09:54
Od
avatar-urlM.N.
Publiczna
Rozwiązana

Uszkodzenie

16 października zamówiłam łóżko które przyszło uszkodzone oraz siłowniki do otwierania Skrzyni niesprawne po tysiącach e-mail oraz telefonów dalej nie mam siłowników niestety pieniądze zabrane łóżko uszkodzone a doprosić się polubownie Noe można tłumaczę ze jeśli bym chciała łóżko niesprawne to zamówiłabym używane ale jeśli kupuje coś nowego to fajnie by było mieć sprawne . Pani która odbiera telefonu obewa klienta od razu


Wiadomości [1]

2023-11-29 godz: 21:42
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]