2024-08-22 godz: 15:44
Od
avatar-urlD.W.
Publiczna
Otwarta

Buty rozwalone po miesiącu od zakupu.

Dnia 01 lipca 2024 roku, zakupiłem w sklepie Wojas SA półbuty za cenę 299 zł. Po niespełna miesiącu użytkowania zakupione buty uległy zniszczeniu, bo: podeszwa pękła i zrobiła się dziura w podeszwie oraz odkleiła się od buta, a nadto wyściółka materiałowa we wnętrzu buta oderwała się od całości buta. Dnia 06 sierpnia 2024 roku, zgłosiłem reklamację butów (nr 313000001857/100). Dnia 14 sierpnia 2024 roku, otrzymałem wiadomość e-mail odnośnie zgłoszonej reklamacji o treści: "Reklamacja o numerze 1857/100 została rozpatrzona negatywnie- odmowa uszkodzenie mechaniczne. W kolejnej wiadomości poinformujemy o możliwości odbioru reklamowanego produktu.". Dnia 22 sierpnia 2024 roku otrzymałem od sklepu Wojas smsa, z informacją, że "reklamacja jest gotowa do odbioru". Tego samego dnia udałem się do sklepu w którym dokonałem zakupu butów, gdzie okazało się, że buty nie zostały naprawione. Dokonano jedynie sklejenia bocznej części podeszwy, natomiast pozostawiono pękniętą od spodu podeszwę oraz oderwaną wewnętrzną wyściółkę obuwia. W sposobie załatwienia reklamacji podano: "Odmowa reklamacji - uszkodzenie mechaniczne Uszkodzenie obuwia wynika z indywidualnego sposobu użytkowania i nie podlega warunkom reklamacji Obuwie zostało podklejone". Na moje zarzuty, że pęknięcie podeszwy od spodu nie mogło nastąpić na skutek uszkodzenia mechanicznego, jak podano w uzasadnieniu reklamacyjnym, a na skutek wadliwości użytego materiału, sprzedawczyni odpowiedziała, abym wynajął sobie rzeczoznawcę. Nie odebrałem butów ze sklepu ponieważ nie nadają się one do użytkowania (dziura w podeszwie). Przy składaniu reklamacji odebrano mi paragon zakupu, stanowiący dowód tamtego zakupu, który to dokument powinien być w moim władaniu, bo ja zapłaciłem za buty i powinienem być w posiadaniu dowodu zakupu nieprzerwalnie. Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy. Nie do zaakceptowania jest sytuacja polegająca na tym, że buty które kosztowały 300 zł, po niespełna miesiącu użytkowania uległy zużyciu i nie nadają się do dalszego użytkowania, a sklep odmawia naprawy wadliwego obuwia, a zamiast tego, odsyła do rzeczoznawcy. Ja w tym sklepie wcześniej też kupiłem buty, które też się rozwaliły po niespełna roku użytkowania. Oznacza to, że ja miałem kilka niedogodności związanych z zakupem butów w sklepie Wojas, bo zamiast chodzić w butach to ja reklamacje musiałem składać i czekać na ich rozpatrzenie, co było dla mnie uciążliwe. Jako konsument, jest mi ciężko wynajmować rzeczoznawcę na własny rachunek, dlatego proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy za wadliwy towar. Zakupione buty znajdują się w posiadaniu sklepu Wojas, a ja proszę o zwrot moich pieniędzy na rachunek karty którą dokonałem zakupu. Z góry dziękuję


Wiadomości [1]

2024-08-23 godz: 01:47
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]