2024-08-21 godz: 11:47
Od
avatar-urlR.W.
Publiczna
Otwarta

Zakupy i dalszą sprzedaż

Zakupiony dres medyczny, posiadam założone konto w sklepie. Niestety nie pomyślałam żeby sprawdzić komentarze w internecie. Zapłaciłam 151 zł. Niestety zero kontaktu z firmą. Telefon nie działa, na maile nie odpowiadaja. Wysłane kilkanaście maili Na Facebooku mnie zablokowano. Mam potwierdzenie wpłaty i widok transakcji i zamówienia w sklepie. Czy można zrobić coś aby odzyskać pieniądze. Jeszcze nie zgłosiłam sprawy na policję.


Wiadomości [1]

2024-08-21 godz: 21:00
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]