2024-08-20 godz: 06:50
Od
avatar-urlJ.P.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy

6 czerwca 2024 złożyłam zamówienie w sklepie Stone Skirts. Czas realizacji miał wynosić 14 dni roboczych. Zamówienie otrzymałam dopiero po 6 tygodniach, już po kilku moich mailach, w których dopytywałam o wysyłkę i w odpowiedzi otrzymywałam informację, że przesyłka jest opóźniona ze względu na bardzo dużą ilość zamówień. Paczkę wysłano do mnie po kilku godzinach, po tym jak mailowo zrezygnowałam z zamówienia, ponieważ okazja, na którą zamówiłam rzecz już minęła oraz postanowiłam nie wspierać tej firmy moimi zakupami, skoro stosują takie nieuczciwe praktyki. Przesyłkę odebrałam 25 lipca, a następnie 31 lipca nadałam zwrot do sklepu. Od tamtej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy, tj 273,39 zł. W zeszłym tygodniu kontaktowałam się mailowo w tej sprawie ze sklepem, ale twierdzą, że na zwrot mają 14 dni. Wiem, że wszystkim upominającym się o zwrot czy wysyłkę towaru wysyłają maile w podobnym tonie, czyli zbywają klientów, przeciągają w czasie wysyłkę ze względu na "bardzo dużą ilość zamówień" itp. Dodatkowo usuwają nieprzychylne komentarze w social mediach oraz blokują osoby, które te komentarze zostawiły (również mnie zablokowano po tym jak napisałam komentarz z opinią na instagramie). Przeczytałam, niestety już po fakcie, wiele opinii na ich temat, chociażby na stronie Trustpilot. Wszędzie pojawia się podobny schemat. Zależy mi na tym by odzyskać pieniądze za zamówienie, czyli 273,39 zł. Będę wdzięczna za pomoc w tej sprawie.


Wiadomości [1]

2024-08-20 godz: 20:10
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]