- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
3 lipca 2024 roku opłaciłam zamówienie w Stone Skirts na kwotę 639 zł. 10 lipca 2024 roku wysłałam maila z zapytaniem o wysyłkę kiedy ona nastąpi: „ Dzień dobry, Tydzień temu złożyłam zamówienie, kiedy mogę się spodziewać wysyłki? Macie piękne produkty, super, że firma szyje w Polsce dlatego kupiłam u Was, ale zaniepokoiły mnie komentarze w internecie odnośnie długiego czasu oczekiwania na paczkę, czy opóźnione zwroty środków w przypadku zwrotu produktów. Już czekam tydzień co jest nietypowo długim czasem oczekiwania na samo nadanie, dlatego zaczęłam czytać komentarze. Czy zamówione przeze mnie produkty są na stanie czy dopiero są w trakcie szycia? Jeżeli dopiero powstają dobrze jest o tym poinformować na stronie wcześniej. Proszę uprzejmie o szybką wysyłkę, jeżeli będę pozytywnie zaskoczona to możliwe, że zostawię pozytywny komentarz, żeby zbalansować niesłuszne negatywne opinie.” 11 lipca 2024 roku dostałam odpowiedź: „Dzień dobry, Dziękuję za wiadomość. W internecie łatwo można się posiłkować randomowymi opiniami w internecie. Z ogromnym zaangażowaniem podchodzimy do każdej klientki, a tym samym do każdego zamówienia. Działamy na rynku od 12 lat. Cieszymy się ogromnym zainteresowaniem ale też, co najważniejsze rzeszą zadowolonych, stałych klientek doceniających nasze produkty. Zgodnie z informacją podaną na stronie termin realizacji Pani zamówienia to do 14 dni roboczych tj 23.07. Jesteśmy producentem naszych ubrań, dlatego termin odszycia jest indywidualny dla każdego modelu. Będę wdzięczna za wyrozumiałość i cierpliwość- my ze swojej strony dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej zrealizować zamówienie. Gdy przesyłka zostanie nadana - otrzyma Pani automatyczne powiadomienie mailowe. W przypadku dalszych pytań służę pomocą. Pozdrawiam i życzę udanego dnia. [dane usunięte przez moderatora] -Stone Skirts„ 24 lipca 2024 roku napisałam: „ Dzień dobry, dziękuję za odpowiedź. Widzę, że minęło maksymalne 14 dni roboczych, o których Pani wspomniała, a jednak zamówienie dalej nie zostało wysłane, kiedy to nastąpi? Czy jest z Wami kontakt telefoniczny? ” 25 lipca 2024 roku ponownie napisałam: „ Dzień dobry, Ponawiam zapytanie. Dostałam wczoraj automatyczną informację, że odpowiecie w przeciągu 24h. Jestem zaniepokojona, bo nie dostałam zamówienia w terminie, po długim okresie oczekiwania i nie ma z Wami kontaktu. Proszę o pilną odpowiedź i wysłanie zamówienia, a jeśli ich nie dostanę będę musiała zgłosić kradzież środków i brak wysłania należnego towaru.” 25 lipca 2024 roku dostałam odpowiedź: „Dzień dobry, Dziękuję za wiadomość. Niestety, nie wyrobiliśmy się z realizacją zamówienia w podanym przez nas terminie z powodu dużej ilości zamówień, co przekłada się na wydłużony czas linii produkcyjnej w naszej szwalni, za co najmocniej przepraszamy. Paczka zostanie do Pani wysłana maksymalnie do 8 dni roboczych, za co najmocniej przepraszamy! Nie jest wykluczone, że paczka wyjdzie dużo wcześniej to wszystko zależy od procesu szycia danego modelu. Zrozumiemy jeśli jednak, nie zdecyduje się Pani na dalsze oczekiwanie i anuluje zamówienie. Proszę wówczas o potwierdzenie. Pozdrawiam, [dane usunięte przez moderatora]- Stone Skirts” 25 lipca 2024 roku odpisałam: „Dzień dobry, dziękuję za szybką odpowiedź. Jeżeli dostanę zwrot środków to potwierdzę anulowanie zamówienia.” 25 lipca 2024 roku dostałam wiadomość: „Czy chciałaby Pani anulować zamówienie, wówczas środki zostaną zwrócone na Pani konto? Czy oczekuje Pani dalszej realizacji?” 25 lipca 2024 odpisałam: „ Chciałabym anulować zamówienie.” 26 lipca 2024 dostałam odpowiedź: „ Dzień dobry Pani, Dziękuję za wiadomość. Bardzo Nam przykro, że nie udało się zrealizować Pani zamówienia. Potwierdzam anulację i przekazuję zlecenie zwrotu środków do Działu Księgowości. Zwrot środków zostanie zlecony w ciągu 14 dni przez platformę, z której dokonała Pani płatności.” 08 sierpnia 2024 roku napisałam: „ Dzień dobry, dzisiaj mija 14 dni od anulowania zamówienia, kiedy zostanie zlecony zwrot środków?” 08 sierpnia 2024 dostałam odpowiedź: „Dzień dobry, Dziękuję za wiadomość. W dniu dzisiejszym zwrot zostanie zlecony na konto i poprzez platformę, z której została dokonana płatność.” 09 sierpnia 2024 roku napisałam: „ Dzień dobry, czy zwrot został wczoraj zlecony? „ 12 sierpnia 2024 roku dostałam odpowiedź: „ Dzień dobry, Dziękuję za wiadomość. Najmocniej Panią przepraszamy za zwłokę - byliśmy przekonani, że środki dotarły na Pani konto. Zwrot zostanie niezwłocznie zlecony w dniu dzisiejszym.” 13 sierpnia 2024 roku napisałam: „ Dzień dobry, zwrot nie został zlecony, niestety wygląda na to, że zwodzicie mnie, odpisujecie na wiadomości a przelewu dalej nie ma. Jeżeli jutro nie otrzymam przelewu zgłaszam Stone Skirts za kradzież środków.” 14 sierpnia 2024 roku dostałam odpowiedź: „Dzień dobry! Dziękuję za wiadomość. Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Jesteśmy w trakcie stabilizowania sytuacji związanej z opóźnieniem zwrotów. Zwrot już został zgłoszony i przekazany do Księgowości. Jest w trakcie realizacji. Rozumiemy Pani obawy, jednak zapewniamy, że środki na pewno wrócą na Pani konto. Mamy nadzieję, że ponowne problemy nie będą miały miejsca w przyszłości.” Dzisiaj jest 16 sierpnia 2024 i nadal nie otrzymałam zwrotu środków. Proszę o pomoc w sprawie zwłaszcza, że nie jestem pierwszą osobą oszukaną w podobny sposób przez firmę Stone Skirts i widać, że podobne wyłudzenia są u nich regularną praktyką. Nie można dodać opinii na Google i dopiero znalazłam negatywne opinie poszkodowanych klientów na innych portalach. Oczekuję od firmy natychmiastowego zwrotu pieniędzy.