- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Zamowilam 2 szt bateri umywalkowych w maju(przy składaniu zamówienia było zaznaczone ze termin realizacji do max 7 dni). Z tygodnia na tydzień zwlekano z wysyłką, po czym Pan [dane usunięte przez moderatora]raczył się odpisać ze 18.06 baterie dotarły i wysyla je 19.06. Jednak do tej pory ich nie otrzymałam. Zaczęłam pisać pisma o zwrot pieniędzy. W końcu zamówienie P. [dane usunięte przez moderatora]anulował. Do tej pory nie odzyskałam pieniędzy. Pozostało mi wysłanie ostatecznego.pisma i poinformowanie ze sprawą trafią do sądu. A wczoraj na meila otrzymałam info ze baterie zostały wysłane po ponad 3 miesiącach. Teraz już ich nie potrzebujemy bo zakupiliśmy nowe,oczekujemy zwrotu pieniedzy(ale jak je odeślemy bo nie wiadomo czy to znowu nie fałszywe info to wiem że ciężko będzie ze zwrotem pieniedzy). Jak można teraz rozwiązać ta sprawę?