2024-08-14 godz: 10:21
Od
avatar-urlK.Z.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu pieniędzy

Zamowilam 2 szt bateri umywalkowych w maju(przy składaniu zamówienia było zaznaczone ze termin realizacji do max 7 dni). Z tygodnia na tydzień zwlekano z wysyłką, po czym Pan [dane usunięte przez moderatora]raczył się odpisać ze 18.06 baterie dotarły i wysyla je 19.06. Jednak do tej pory ich nie otrzymałam. Zaczęłam pisać pisma o zwrot pieniędzy. W końcu zamówienie P. [dane usunięte przez moderatora]anulował. Do tej pory nie odzyskałam pieniędzy. Pozostało mi wysłanie ostatecznego.pisma i poinformowanie ze sprawą trafią do sądu. A wczoraj na meila otrzymałam info ze baterie zostały wysłane po ponad 3 miesiącach. Teraz już ich nie potrzebujemy bo zakupiliśmy nowe,oczekujemy zwrotu pieniedzy(ale jak je odeślemy bo nie wiadomo czy to znowu nie fałszywe info to wiem że ciężko będzie ze zwrotem pieniedzy). Jak można teraz rozwiązać ta sprawę?


Wiadomości [1]

2024-08-14 godz: 22:22
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]