2024-08-13 godz: 14:50
Od
avatar-urlG.U.
Publiczna
Zamknięta

Kosz kokon bujany szary

Dnia 29 lipca br zakupiłam na stronce tego sklepu fotel wiszący. Dokonałam wpłaty 559 zł na podane konto. Próby skontaktowania się telefonicznie z właścicielka sklepu w celu ustalenia na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie spełzły na niczym. Pani [dane usunięte przez moderatora] nie odbiera telefonów. Nie odpisuje na maile. Niestety po fakcie zaczerpnęłam opinie w internecie o tym sklepie i mocno zaniepokoiły mnie negatywne opinie osób, które napisały, że borykają się z tym samym problemem co ja. Pieniądze przelały a towaru brak. Jest to dla mnie bardzo nierzetelne podejście do klienta. Jeśli towar nie będzie wysłany to bardzo bym prosiła o pomoc w odzyskaniu pieniędzy.


Wiadomości [3]

2024-08-13 godz: 22:07
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.

2024-08-14 godz: 08:23
Od
G.U.

Jeśli towar nie zostanie do nas dostarczony to żądam zwrotu pieniędzy. Inaczej sprawę zgłoszę na policję.

2024-08-14 godz: 08:46
Od
G.U.

Dobre imię można bardzo łatwo stracić, odzyskać je niestety przychodzi trudniej, a czasem jest to wręcz niemożliwe. Gdyby firma była w porządku to telefon by odbierali lub jeśli nie mają towaru to od razu zwróciliby pieniądze klientom. Tutaj ani kontaktu ani zakupionego towaru.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]