- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Zamówienie na kwotę 1499 zł było złożone 25.05.2024. Przewidywana dostawa była 31.05-03.06. Po kilka tygodniach zadzwoniłem na infolinię gdzie usłyszałem informacja że za chwile ma być dostawa i za kilka dni dostanę zakupiony towar. Znowu za kilka tygodnie zadzwoniłem i dostałem info że dostawa będzie dopiero w połowie lipca. 23 lipca dostałem info że dostawa będzie dopiero w październiku. Zauważę że kontakt był zawszę po mojej stronie. Żadnych wiadomości od sklepu o wydłużonym czasie dostawy. 23 lipca napisałem maila z prośba o zwrot kosztów. Po 14 dniach (6 sierpnia) zadzwoniłem i dostałem odpowiedz że żadnego maila firma nie dostała i Pan poprosił o numer konta tak jak płatność była BLIKiem i po tak długim okresie nie mogą zrobić zwrotu przez BLIK. W następne dni nie dostałem żadnej odpowiedzi na moje maile o status zwrotu. 9 sierpnia znowu zadzwoniłem na infolinie gdzie Pan mnie zapewnił że zwrot będzie tego samego dnia i Pan wysil mi potwierdzenie. Dotychczas ani zwrotu, ani nic. Zgodnie z art. 32 ustawy o prawach konsumenta, żądam bezzwłocznego zwrotu środków wraz z ustawowymi odsetkami za zwłokę liczonymi od dnia 6.08.2024.