2024-08-11 godz: 19:38
Od
avatar-urlD.K.
Publiczna
Zamknięta

Uszkodzony sterownik mimo naprawy

Usługa została zamówiona poprzez ich stronę internetową elektrobip.pl, sterownik silnika od Samochodu Opel Astra H został wysłany na specjalne dane adresowe. Firma po miesiącu oczekiwania wysłała fakturę do zapłacenia. Koszt naprawy to 1250zł. Oczekiwanie na nadanie sterownika było szybsze. Po otrzymaniu "gotowego, naprawionego" sterownika, zaczęto sprawdzać jego sprawność, poprzez podłączenie go do samochodu i odczekanie mniej więcej godziny na to, aż sterownik się wygrzeje. Po godzinie od uruchomienia silnika samochód miał takie same objawy jak przed naprawą. Z tego względu odczytane zostały wszystkie jego błędy, które potwierdzały, iż sterownik dalej jest uszkodzony. Sterownik tego samego dnia, od otrzymania został odesłany na gwarancję. W pudełku wraz z sterownikiem została także włożona kartka z informacją gwarancyjną i paragonem, gdyż taki wymóg był od firmy, inaczej nie przyjęli by sterownika i zostałby odesłany (wszelkie informacje o tym znajdują się na stronie firmowej elektro-bip.pl w zakładce reklamacja) Po 10 dniach oczekiwania, otrzymałem informację przez konsultanta elektro-bip, iż sterownik został przez nich odebrany i chcą uzyskać ode mnie informacje co mają zrobić z tym sterownikiem. 1) Sterownik zdiagnozować, ale jeśli okaże się że sterownik jest dobry, ponoszę koszt w wysokości 600zł (mimo, że na karcie gwarancyjnej Wysokość takowej opłaty wynosiłaby 400zł) 2) Zakupuję od firmy sterownik Używany, już na miejscu dobrze sprawdzony, Ja uznając, iż firma jest niekompetentną w swojej dziedzinie (ciągły brak kontaktu z infolinią, 3 godziny na infolini dziennie, strach przed kolejnym niekompetentną naprawą sterownika i bardzo długim oczekiwaniem na informacje i naprawę sterownika), zdecydowałem o zwrocie tego sterownika i oddanie wszystkich kosztów poniesionych przez nieudolną naprawę. Informacje w.w zostały mi przedstawione drugi raz, po czym zostało to opisane w systemie. Poinformowano mnie, że sterownik zostanie odesłany. Mija tydzień, więc wykonuje połączenie telefoniczne do siedziby elektro-bip, gdzie odebrał Pan konsultant, który wytłumaczył mi dlaczego koszt diagnozy takiego sterownika jest taki wysoki i przyjął do wiadomości iż sterownik chce spowrotem, przekazał także, że paczka ze sterownikiem zostanie nadana w najbliższy dzień roboczy (był piatek) W Poniedziałek i kolejne dni brak jakiegokolwiek nadania i brak jakiejkolwiek informacji co dzieje się z moim sterownikiem. Od ponad 2 miesięcy (zaraz minie 3 miesiac) nie jestem w stanie odzyskać sterownika i jakichkolwiek pieniędzy. Kolejne wydzwanianie i kolejne zapytania doprowadzają tylko do zbędnych komentarzy pracowników infolini i zbywania klienta. Jeśli chcesz zostać ich klientem, odbiorą w ciągu 3 minut. Niestety sprawa wygląda zupełnie inaczej, kiedy dzwonisz w sprawie zapytania o przesyłkę lub o jakiekolwiek informacje o naprawie, wtedy nikt nic nie wie, konsultanci chcą wtedy konsultować sprawę z elektromechanikami na miejscu, a klientowi mówią, że oddzwonią w najbliższym czasie, gdzie nigdy taka sytuacja nie nastąpi. Od elektrobip chce tylko dwóch rzeczy, mojego sterownika i oddania moich pieniędzy. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że narzucają swoje wartości wygórowane bardzo wysoko, a ja jako klient muszę się do tego dostosować. Bardzo zła praktyka firmo elekteo-bip


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]