- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Dnia 18 lipca zamówiłam w sklepie Birkenstock.com klapki które kosztowały 425 zł. Tego samego dnia otrzymałam e-mail z potwierdzeniem zamowienia. Dnia 19 lipca otrzymałam wiadomosc że moje zamowienie zostało wysłane i terminu dostawy mogę się spodziewać w przeciągu 2-3 dni. 22 lipca dostałam email z linkiem do śledzenia przesyłki i informacją "Śledzenie przesyłki zostanie aktywowane, gdy Twoje zamówienie dotrze do centrum paczkowego DHL".Przez kilka dni wchodziłam w otrzymani link jednak żadne postępy w dostawie nie były widoczne. Postanowiłam zadzwonić na infolinię, Dowiedziałam się że moje zamowienie zostało wysłane 19 lipca I muszę cierpliwie czekać. Po upływie kolejnych dni postanowiłam zadzwonić kolejny raz, poinformowano mnie ze skoro buty do mnie jeszcze nie dotarły to najprawdopodobniej zostały zgubione. Zażądałam zwroty gotówki. Powiedziano mi że pieniądze wrócę na moje konto w poniedziałek 29 lipca Poproszono dodatkowo o wysłanie w ten dzień maila przypominającego o zwrot, gdy to zrobiłam wiadomość została zablokowana. Postanowiłam zadzwonić po raz kolejny, zapewniono mnie ze pieniądze zostaną zwrócone do piątku- 2 sierpnia. Niestety tak się nie stało. 5 sierpnia skontaktowałam się po raz kolejny z ową firmą, niestety po raz kolejny zostałam zbyta i poinformowana że pieniądze powinny wrócić w ciągu kolejnych 8 dni. Obawiam sie że może być to próba oszustwa dlatego chcę podjąć jakieś działania za wczasu.