2024-07-25 godz: 11:22
Od
avatar-urlS.T.
Publiczna
Otwarta

BRAK DOSTAWY FOTELA OSZUSCI

Zamówiłam Fotel Ogrodowy dnia 03.06.2024 roku.Zaplaciłam przelewem tradycyjnym tego samego dnia.Dzis jest już 25.07.2024 rok i nadal nie otrzymałam ani towaru ani informacji od firmy ani zwroty gotówki.Firma ma wyłączony telefon a strona Perfekt Home Designe na której zamawiałam jest zablokowana....Z tego co widziałam firma już założyła nowa stronę internetową na której ponownie oszukuje i już pod innym nr telefonu oraz innym nr konta.Ja mam porobione wszystkie screeny zamówienia i starej strony która już nie istnieje.Prosze o pomoc w odzyskanie pieniędzy.


Wiadomości [1]

2024-07-25 godz: 21:37
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]